Friday, 7 December 2012

KOLEKSI ALAT PERTAHANAN DAN PERANG SINGAPURA

Seperti kita sedia maklum Singapura adalah sebuah negara yang kecil saiznya tetapi tidak kecil pada sistem pertahanan dan perangnya. Memang canggih peralatan perang diaorang ni. Aku harap peralatan Malaysia juga setaraf dan setanding dengan diaorang...Jom sama-sama kita tengok pa yang mereka ada~


Singapura, kenderaan berperisai, kereta kebal

сингапур, бронетехника, танк

сингапур, бронетехника, танк
AMX-13

сингапур, бронетехника, танк
SSPH Primus


сингапур, бронетехника, танк
BMP Bionix

сингапур, бронетехника, танк

сингапур, бронетехника, танк
Terrex APC

сингапур, бронетехника, танк
SAM M113A2 Ultra Mechanised Igla

сингапур, бронетехника, танк
Bronco Semua Carrier Terrain dikesan

сингапур, бронетехника, танк
FV180 Traktor Jurutera Pertempuran


сингапур, бронетехника, танк
Bridgelayer Bionix AVLB


сингапур, бронетехника, танк
Bionix ARV ARV

сингапур, бронетехника, танк

сингапур, бронетехника, танк
Pelancar roket HIMARS  berkaliber 227 mm

сингапур, бронетехника, танк

p/s: Malaysia tolong kuatkan alat pertahanan perang ini~

4 comments:

SentiasaPanas[dot]com said...

Memang berbeza taraf pemikiran negara singapura dengan negara malaysia, malaysia baru beli 2 kapal selam pembangkang dah sibuk tabur fitnah..

sempoi gila said...

kalau macam tu memang xdak peluang la malaysia nak jadi kuat...

Anonymous said...

Geng2 tldm sendiri kata yang kata 2 kapal selam tu Tukun tiruan . Nak cerita apa?

Anonymous said...

Tak gentar..