Friday 9 November 2012

KEINDAHAN KOTA WARNA-WARNI DI SELURUH DUNIA

Sudah lama rasanya aku dah tak update blog ni...kesian kat dia...aku sibuk sikit sejak kebelakangan ni...Kali ini aku nak persembahankan seni bina yang warnanya terang benderang...seni bina ini adalah untuk mencari kelainan dalam menghiasi bangunan tersebut...warnanya semua memang best dan comel sangat...semakin aku tengok warna-warna bangunan ni semakin aku teruja untuk berkongsi dengan korang semua...huhuhu...jom kita tengok warna-warna bangunan yang sempoi gila yang terdapat di seluruh dunia~

Kiev, Kompleks Kediaman

Brunswick (Jerman). Rumah gembira Rizzo

Anadyr

London. Central Saint Giles

Moscow. Pusat Pediatrik Hematologi, Onkologi dan Imunologi

Budapest. Rumah

Uster (Switzerland). Tandas Awam

Petrozavodsk. Rumah

Utrecht (Belanda). Asrama

Bratislava. Hotel Warna

St Petersburg. Kompleks Kediaman

Copenhagen, Denmark

Cinque Terre, Itali

Cinque Terre, Itali

Cape Town, Afrika Selatan

Rio de Janeiro, Brazil

Guanajuato, Mexico

Jodhpur, India


San Francisco, CA



St John, Kanada



Valparaiso, Chile



Valparaiso, Chile



Wroclaw, Poland


Santorini, Greece

p/s: memang menarik tul idea-idea mat salleh ni...bila kita nak tandingi depa ni~

No comments: