Thursday 27 September 2012

KERETA TERCANTIK 2012

KERETA TERCANTIK 2012




Ferrari 458 Spider


Ferrari 458 Spider kereta hardtop pertama dunia dengan mid-engine supercar. mempunyai enjin V8, enjin pemanduan rear-wheel dan kelajuan 0-60mph dalam 3.3 saat.




Jaguar F-Type


Jaguar F-type baru, kereta model 2014, memiliki enjin supercharged V6 secara tidak langsung boleh bersaing kereta seperti Aston Martin V8 Vantage, Ferrari 458 Italia, dan Porsche 911.

Zenvo ST1 Supercar

Zenvo ST1 Supercar, 1,250 kuasa kuda,kelajuan 0-60mph dalam 2.9 saat dan mempunyai top speed 233mph. Ia mempunyai 7 liter, enjin V8 dengan rear-wheel, 7 kelajuan. Keseluruhan badan kereta daripada gentian karbon,dengan berat 3,000 pound. Hanya 15 ST1 akan dibuat, dengan tiga tempat dipilih untuk bilik pameran di A.S.



McLaren MP4-12C and 12C Spider

"McLaren MP4-12C tidak baru tetapi selepas melihatnya secara peribadi dan memandu ia, ia hanya meniup fikiran saya," kata Atif Kazmi, pengasas tapak gaya hidup Por Homme. "Selain itu, di depan seolah-olah ia senyum kepada anda. Sangat Cantik."


Mercedes-Benz SLS AMG Roadster

Mercedes-Benz SLS AMG Roadster kereta kedua yang dibangunkan oleh AMG. (The SLS AMG gullwing coupe was launched last year.) Ia mempunyai 563 kuasa kuda dan satu laju tertinggi 197 batu sejam.



Lamborghini Aventador

"Ia mempunyai segala-galanya”kata Michael Prichinello, pemilik bersama Classic Car Club Manhattan.

Bentley Mulsanne

$300,000 sedan lima kerusi yang empat pintu datang dengan 6 3 / 4 liter, 505 kuasa kuda enjin V8 dan transmisi automatik kelajuan aneight yang mengurangkan CO2 emissions dan menyelamatkan 15% lebih banyak bahan api daripada V8 sebelumnya. Ia buatan tangan di Crewe, England , dan mengambil lebih daripada 320 jam pembinaan dari mula hingga menyelesaikan. Hampir separuh daripada masa pengeluaran Mulsanne memasuki kraf pedalamannya, yang dihiasi dengan jahitan tangan. Berkilat, keluli tahan karat dan gril , dan venier kayu premium.

Aston Martin V12 Zagato

"Kereta-kereta Inggeris tidak selalu tidak baik, tetapi ianya pasti cantik," Prichinello kata. “Saya suka kereta ini kerana DB9 kuantitinya terhad dan V8 kelihatan amat serupa dengan keluaran DB sebelumnya. lambang Zagato di Aston amat istimewa, jadi ia sesuai dengan kereta. Manakala Zagato baru tidak paling baru penyampaian dalam bentuk teknologi, enjin atau apa-apa lagi, ia satu contoh bodywork yang bagus.Setiap kedua-kedua adalah berkuasa dan terbaik. Ia kereta GT seorang lelaki."



Maserati GranTurismo Sport

"Saya sentiasa sucker untuk kereta-kereta Italian GT , dan GT Sport adalah yang terbaik,” Prichinello kata. “Untuk pengetahuan anda terdapat satu sentuhan enjin Ferrari, dan ia kelihatan klasik bagi orang Itali yang berfikiran sports-minded , terdapat sesuatu yang sangat jahat mengenainya.This isn't a nice man's car."



agak-agak harga roadtax boleh keluar viva sebijik pa neh..ish2 :)












No comments: